ATGRIEŠANAS NOTEIKUMU

ATTEIKUMA TIESĪBAS

Tu vari izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāra dienu laikā no brīža kad esi saņēmis preces savā īpašumā, neminot atgriešanas iemeslu. Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Tev jānosūta rakstisks e-pasts uz aviro@aviro.lv par vēlmi atgriezt iegādāto preci norādot pasūtījuma “datumu un numuru" informējot SIA AVIRO, adrese: Jelgavas iela 38 - 1 stāvs, Rīga, LV-1004, lēmumu par atteikšanos no pirkuma. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsi pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Tu vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko Tu esi norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā. Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinies vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri.

Ja Tu atteiksies no šī līguma, SIA AVIRO piedāvā apmainīt preci pret citu vai atgriezt naudu. SIA AVIRO patur tiesības neizmaksāt radušās transporta izmaksas un citus ar preču komplektēšanu vai piegādi saitītos izdevumus.

Naudas atgriešanas gadījumā SIA AVIRO ietur preču atgriešanas un pārbaudes izmaksas, kas ir 10% no iegādātās preces summas (bez PVN). Naudas atgriešana tiks veikta - pēc preces saņemšanas un pārbdaudes. Izmantojot atteikuma tiesības Tev būs jāsedz preces atpakaļsūtīšanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad SIA AVIRO ir piekritis segt šīs izmaksas.

ATGRIEŠANAS PROCESS AR OMNIVU

Omniva izstrādājuši sistēmu preču atgriešanai. Viss, kas Jums jādara, ir jāaizpilda preces atgriešanas veidlapa, noklikšķinot šeit.

    1. Preces var atgriezt 14 d. laikā no preces piegādes brīža. 
    2. Iespējama preces apmaiņa.

    3. Maksa par atgriešanu - 3,09 €. Summa atmaksā klients.

Atceries, izsūtot preci Tev jānodrošina tās iepakojums tāds, lai transportējot precei nevarētu rasties bojājums. Lai, izvairītos no pārpratumiem, mēs iesakām preci nosūtot atpakaļ to arī apdrošināt, pretējā gadījumā par preces bojājumiem atbildību uzņemies Tu.

Ja vēlies izmantot atteikuma tiesības atceries, ka Tu esi atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos. Tāpēc ņem vērā, ka atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Tev ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, Tu esi atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.

KĀDĀ GADĪJUMĀ TU NEVARI IZMANTOT ATTEIKUMA TIESĪBAS

    1. Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

    2. Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
    1. pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;

    2. pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma vai ir personalizētas;

    3. pircējs ir tīšu prāt sabojājis preces, vai to iepakojumus.

      • Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, nav iespējas atgriezt preci 14 dienu laikā.

      • Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

STRĪDU RISINĀŠANA

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniska pasta adresi aviro@aviro.lv /aviro@viesnicupreces.lv.

Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās.

Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvās strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

    1. Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju.

    2. Iesnieguma iesniegšanas datumu.

    3. Strīda būtību, prasījums un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējam un ārpustiesas strīdu risinātājiem
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubazehttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LV

GARANTIJAS NOTEIKUMI

Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt
    1. Pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme vai kvīts).

    2. Ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (ja ražotājs vai izplatītājs tādu ietvēris preces komplektācijā).

      • Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem (baterijas, akumulatori), piederumiem, kam ir ierobežots dzīves cikls (gultas veļa, dvieļi un cita veida profesionālais tekstils).

      • Jebkurš tekstila izstrādājums kurš tiek saņemts no SIA AVIRO pirms tā lietošanas ir rūpīgi jāizmazgā ievērojot ražotāja norādītās kopšanas instrukcijas.

RAŽOTĀJA GARANTIJA NAV SPĒKĀ JA

    1. Prece nav lietota saskaņā ar tās kopšanas vai lietošanas instrukciju.

    2. Precei ir garantijas plombu vai sērijas numuru bojājumi, vai pircējs pats ir mēģinājis novērst bojājumu.

    3. Bojājums radies ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem.

    4. Bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce).

    5. Pircējs izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus, rezerves daļas, kā arī izejmateriālus, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci un tas būs izraisījis šīs preces bojājumus.

    6. Bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums).

    7. Pircējs neveic regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama).

Gadījumā, ja prece ir sabojājusies (kosmētika vai cita prece kurai pastāv termiņs “shelf life”), lūdzam sazināties ar mums, lai vienotos par preces remontu vai apmaiņu.